Lieve Afrika

Lieve Afrika,

Wat fijn dat mijn droom om naar jou toe te gaan het begin van dit jaar in vervulling is gegaan.
Afgelopen dinsdag heb ik weer voet gezet op Nederlandse bodem, en wat mis ik Afrika!
Bedankt dat ik 2 maanden lang jouheb mogen bewonderen en veel heb mogen leren.
Je hebt mooie, onwisbare herinneringen aan mij gegeven.
Af en toe was het moeilijk om te zien, hoeveel verschillen er waren tussen arm en rijk.
Wat is het oneerlijk verdeeld. Maar wat heb ik genoten van het mooie Zuid-Afrika.
Ik beloof dat ik ooit een keer terug kom. Geluk is een seconde die eeuwigheid wil zijn.

Liefs Else

Reacties

Reacties

marlies

Lief zusje,

Wat ben ik trots dat jij je droom, om naar het mooie zuid afrika te gaan, hebt waargemaakt. Gelukkig heb je altijd je herinnering om naar terug te keren, en zal je zuid afrika altijd in je hart meedragen.

Liefs,
Marlies

Anita

Super meis dat je je droom hebt waargemaakt!
Altijd zeiden we in de 1e van de vpk opleiding! We willen gaan werken in Afrika! En jij bent de enige die het waar komt (tot nu toe igg;))
Fijn dat je zo'n leuke tijd hebt gehad daar!
MAaree wel gezellig dat je weer in NL bent! ;)
tot gauw hopelijk!
Liefs!

Anneke

Lieve Else,

Wat fijn en mooi dat je op deze manier terug kunt kijken op wat eens een droom was en werkelijkheid is geworden en nu inmiddels al verleden is geworden.
Ervaringen kan niemand je afnemen. Koester ze dus!

Liefs mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!