Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Else

Marlies

Molo :-)

Jahoe!! Het komt nu echt dichtbij.. Spannend!! Succes met de laatste voorbereidingen, liefie!

Xx

Linda

Vandaag is de grote dag!! Spannend!
Doe voorzichtig en probeer er vooral goed van te genieten!!! Have dun meid,het grote avontuur gaat beginnen!

Dikke knuffel Linda

marlies

Mopski!

Wat een start! Welcome to the world of travelling.. Ik hoop dat je in ieder geval op deze manier al iets moois van het land hebt gezien, dan is het niet voor niks geweest! Laat je snel iets van je horen?! Take care!

Liefs en Xxx

Margreet Verhoek

Hoi Else ,
Heb net wat van je avonturen gelezen , wat een geweldige ervaring .jammer dat je niet zo veel kon doen in het ziekenhuis .
Veel plezier nog in dat mooie land , geniet ervan .

Groetjes Margreet