Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Else

Reacties

Reacties

Marlies

Molo :-)

Jahoe!! Het komt nu echt dichtbij.. Spannend!! Succes met de laatste voorbereidingen, liefie!

Xx

Linda

Vandaag is de grote dag!! Spannend!
Doe voorzichtig en probeer er vooral goed van te genieten!!! Have dun meid,het grote avontuur gaat beginnen!

Dikke knuffel Linda

marlies

Mopski!

Wat een start! Welcome to the world of travelling.. Ik hoop dat je in ieder geval op deze manier al iets moois van het land hebt gezien, dan is het niet voor niks geweest! Laat je snel iets van je horen?! Take care!

Liefs en Xxx

Margreet Verhoek

Hoi Else ,
Heb net wat van je avonturen gelezen , wat een geweldige ervaring .jammer dat je niet zo veel kon doen in het ziekenhuis .
Veel plezier nog in dat mooie land , geniet ervan .

Groetjes Margreet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!